23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

"Føtæsk"-kampagne blev modtaget med klapsalver

Lavere priser har længe været et ønske blandt landets Føtex-varehuschefer.

I sidste uge offentliggjorde Føtex kædens planer om markante prisnedsættelser for mere end 2000 varer, og det var en nyhed, der faldt i god jord blandt kædens varehuschefer, fortæller Elbo Bladet.

Faktisk blev kampagnen modtaget med klapsalver blandet varehuscheferne, da de hørte om den et par dage før offentliggørelsen.

- Vi har faktisk efterspurgt det her i lang tid, siger Peter Lund Tørving, der står i spidsen for Føtex i Prinsessegade i Fredericia.

Han mener ikke, der er risiko for, at kæden vil komme til at køre med to profiler - tværtimod mener han, at kampagnen vil betyde, at kæden "står stærkere end nogensinde."

Under kampagnen, der har fået navnet "Føtæsk", vil priserne på mere end 2000 varenumre blive nedsat over en periode på nogle måneder.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156|